Amy Wood tällä ja elossa.

Oletko sinä koskaan muuttanut jonnekin? Tai onko elämässäsi tapahtunut mitään, mikä muuttaa lähes kaiken? Minulla tuo kaikki edellä mainittu tapahtuu käytännössä nyt. Etkö usko? No, älä sitten. Mutta totta se on, niin totta kuin että kirjoitan blogiani kirjaston tietokoneella. Kuitenkin, elämäni on mutkassa, ja suunta johon käännyn, on valittu puolestani. 

Ensikisi: äiti ja iskä eroaa. Toiseksi: me muutetaan omakotitalosta vuokralle, iskä kaupunkiin, äiti kirjaston taa (jesss!!!!). Minä ja kolme sisarustani muutamme äidin mukana, iskä yksin. Mutta me kyllä käydään iskän luona kaupungissa. Äiti ja iskä molemmat kävi katsomassa uusia taloja tänään, ja molemmat päätti ostaa ne. Äiti&lapset muuttaa rivitaloon, iskä kerrostaloon. Kun kuulin erosta ensimmäisen kerran, vain itkin. Sen jälkeen olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa ainakaan paljoa. Nyt sitä ei oikein voi olla ajattelematta, me muuetaankin jo todennäköisesti syyskuun alussa, jos remontti saadaan valmiiksi. Onneksi me ( paitsi iskä ) pysytään samalla paikkakunnalla, niin ei tarvitse jännittää uutta koulua yms. Tosin en ole varma miltä bussipysäkiltä mun pitää nousta koulubussiin, mutta se on aika pieni asia, eikös olekin? Ainakaan mun ei tarvitse vaihtaa koulua. Mutta silti yksi mun parhaista kavereista muuttaa ulkomaille :"((( Ja toinen muuttaa ehkä kaupunkiin ja yksi jonnekin, se ei tiedä itsekään. :"(((( Tyhmää, eikö?

 

- Amy Wood, ihmiskissa