Tämä blogi on melkein kuin päiväkirjani. Kirjoittelen tänne elämästäni, laitan mahdollisimman paljon kuvia ja kertoilen itsestäni. Sovitaan, että nimeni on Amy Wood. Se ei ole oikea nimeni, mutta se saa nyt luvan kelvata. Oikea nimeni ei ole läheskään yhtä hieno kuin Amy Wood, mutta ei puhuta nyt siitä. Puhutaan jostain ihan muusta kuin nimestäni. Puhutaan vaikka siitä minkälainen olen.

Olen neljätoistavuotias tyttö Etelä-Suomesta. Harrastan lukemista, valokuvausta ja nukkeilua. Kohta äiti ja iskä luulevat, että harrastan lenkkeilyäkin, sillä aion sanoa meneväni yksin lenkille, kun tulenkin tänne kirjastoon kirjoittamaan blogiani. Aion kyllä mennä lenkillekin, mutta vasta blogin päivityksen jälkeen. Nerokas suunitelma, vai mitä?

No, kerron kuitenkin vielä jotain itsestäni. Olen lyhyt ikäisekseni, minulla on pyöreähköt kasvot, pitkät ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Rakastan eläimiä, ja haluaisin oman lemmikin. Tykkään mm. piirtää, lukea, uida, nukkua, valokuvata ja kirjoittaa. Olen kirjoittanut omia tarinoitakin, mm. Viisi Voimakiveä ja Maaginen kirja. Niitä ei ole koskaan julkaistu missään, edes äidinkielen tunnilla. Eikä se haittaa minua yhtään, ainakaan vielä.

Haluaisin olla isona kirjailija, leipuri tai valokuvaaja. En ole kuitenkaan päättänyt mikä niistä. Tai sitten minusta tulee joku ihan muu.

Minulla on muuten pullip, jota valokuvaan.

Nyt tiedät jotain minusta.

~Amy Wood, ihmiskissa